ישנם לא מעט טיפולי שיניים שונים הנעשים בצורה די שכיחה בישראל, עם זאת אין זה אומר שמחירם מצליח להיות שווה לכל כיס. חלק לא קטן מהמטופלים מחפשים לא פעם אחר מענים לטיפולים יקרים דווקא בארצות השכנות, ומדינה אחת שהפכה לדי פופולרית בטיפולים כאלו לישראלים היא טורקיה. כיום ישראלים רבים מחפשים אחר הוזלת העלויות ובעיקר של טיפולי השיניים, השתלת העצם שמהווה הליך חשוב להשלת השיניים נחשבת לא פעם לדי יקרה בהליך ועל כן החיפוש אחריה. וכמו בכל קנייה של מוצר או רכישה מומלץ שנעשה השוואה בסוגי הליכים אלו.

השתלת עצם בישראל

השתלת עצם בישראל יכולה להיעשות כאשר כל השלבים נעשים כאן, במרבית המקרים גם דרך כיסוי מקופת החולים או דרך הביטוחים השונים. כאשר שלב הצילומים יכול להיעשות בסמוך למרפאת השיניים, במידה ויש צורך בבדיקות שונות הן יעשו גם הן במסגרת ההליך ולבסוף ההליך עצמו שמורכב גם מהרדמה מלאה. ראשית חשוב לציין כי במקרים כאלו נוכל להביא עימנו מלווה צמוד, שנית נוכל לדעת כי הרופא המטפל שלנו במרחק נסיעה ונוכל להגיע אליו בכל מקרה שלא יהיה. המרחק מהרופא המטפל ובמיוחד בהתחשב בהליכים כל כך חשובים, היינו קריטי להמשך הטיפול, לביקורת וכמובן להורדת התפרים. אך חשוב לזכור כי העלות של השתלת עצם בישראל בין 1,500 עד 3,800.

השתלת עצם בטורקיה

כמובן שבכל הנוגע להצעות מחיר של השתלות עצם, חשוב לציין כי גם המחירים בטיפול ישראלי עלולים להשתנות לכאן ולכאן. אבל כאשר אנו עוסקים בהשתלת עצם בטורקיה, העלות הכוללת מכילה בתוכה בית מלון, שירותי מדריך, עלויות הסעה וכמובן עלות הטיפול. עם זאת עלות השתלת עצם נעה בין מחירים של 1,150 עד 1,400 דולר, אבל חשוב לזכור כי לכל זאת מתלווה קושי השפה, הצורך במלווה צמוד או בעצם לבקש ממישהו לנוסע איתנו לחול לטיפול. בנוסף לכך יש להוסיף את קשיי הקורונה שעלולים לצוץ מפעם לפעם, ונראה כי הבחירה היא יכולה להיות זולה לעלות הטיפול אך בסל הכל להיות שווה לעלות הטיפול בארץ.