בכל עונה אנו עושים לא מעט התאמות שונות בכדי להגיע מוכנים, בין אם מדובר בניקוי של מרזבים ועד אל החלפה שבין בגדי הקיץ אל החורף בארון. אבל בבחירת בגדים עבור עונת החורף, אין סיכוי שלא נצטרך להחליף מספר פריטים, החל מנעליים גבוהות שכבר התבלו וגילו חורים או אפילו גרביים חדשות. מבין הפריטים הללו מכנסיים יהיו ללא ספק פריט משמעותי בלבוש החורף, כאשר השימוש בפריט זה משתנה בין שימוש ביתי ועד אל טיולים בשטח כאשר כל אחד מסוגי המכנסיים יגיע לא רק בעיצוב שונה אלא יהיה עשוי מסוגים שונים של בד בכדי לשמור על חמימות הגוף.

מכנסיים נחמדים לחורף ולטיולים

עונת החורף מביאה עימה לא רק מזג אוויר קריר יותר, אלא מגוון עצום של נופים מרהיבים אשר ממתינים לבואו של החורף בכדי לגלות את יופיים. על כן בחיפוש אחר מכנסים נחמדים לחורף מומלץ להכיר את קטגוריות הטיולים, הכוללת מכנסיים לטיפול, מכנסיים עם יכולת "פירוק" ועוד. הדגם הראשון עליו נרצה להמליץ הוא כמובן Torque Light Pants מבית RAB לגברים, המציע קלות משקל, עמידות גבוה ויכולת יבוש מהירה במיוחד. כל זאת עם יכולת של דחית זיעה, כמות כיסים גדול ויעילה וכמובן בד נמתח וכל זאת בעלות של בין 400 עד 370 שקלים. מכנס לא פחות מומלץ לנשים הוא מבית חברת קולומביה Silver Ridge Convertible, המגיע עם בד דק במיוחד, יכולת ייבוש מהירה ופירוק על ידי רוכן יחד עם טכנולוגיה המקדמת הגנה מפני השמש. העלות של מכנס זה נעה בין 260 עד 210 שקלים.

מכנסיים לספורט ולא רק

המונדיאל מתקרב אלינו בצעדי הענק ואל מכנסי החורף לגברים המתעסקים בפעילות ספורטיבית(וגם אלו שלא) יש לא מעט מכנסי טרנינג מעולים של מגוון נבחרות, החל מנבחרת ארגנטינה המציעה מכנסי אימון מבית אדידס עם שלושה פסים כחולים וסמל של הנבחרת ועד אל נבחרת ספרד. הנשים יוכלו למצוא עוד מספר לא קטן של מכנסיים, כשבין המומלצות יהיו אלו המכנסיים מבית "הודיס" המציעים מכנסי פוטר מבד מחמם ונעים במגוון מידות ודגמים.