בעשור האחרון חלף על פנינו משבר בסדר גודל בינלאומי שהורגש כמעט עד ללוויינים של נס"א, זה הוא היה משבר ה"סאב פריים" הוא ולא אחר. המשבר שהיכה גלים החל מקרפיסין הקטנה ועד לכל מדינה בארצות הברית, פסח על מרבית המשקיעים הישראלים ולבטח על שוק הנדל"ן הישראלי. ומשבר של אחד הוא הזדמנות של האחר וכך ראינו בשנים האחרונות עוד ועוד משקיעים ישראלים מסתערים על השקעות נדל"ן ברחבי העולם. אך עם מגוון היזמים שהגיעו ומגוון המדינות שקיבלו אותם בברכה מסתמנים גם מגמות חדשות שלהם יש להתרגל, אחד מהם הוא השקעה בנדל"ן מסחרי שמככב לא מעט בזכות אחוזי התשואה הגבוהים שלו, חברות הניהול וההשקעה שעוזרות בקיצור ההליכים. ולכן לפני שאתם מתבלבלים בין ההשקעה הבאה שלכם, הרשו לנו לעשות מעט סדר בהזדמנויות החדשות.

נדל"ן מסחרי

השקעה בנדל"ן מסחרי יכולה להתאים לרבים מאיתנו כאשר סכומי ההשקעה יכולים להשתנות, ויחד עם זאת גם מיקום הנכס וסוג ההשקעה, כאשר תוכלו להתלבט בין השקעה מחנויות ומחסנים ועד לחדרי אירוח בבתי מלון או בתי משרדים. אחת מהתופעות החדשות בארצות הברית היא לא אחרת מאשר מרכזי מרלוג ובתוכם מחסנים לוגיסטיים שונים, משרדים, אזורי אוכל ומפעלים של החברות המובילות בעולם ובארצות הברית.
מרבית ההשקעות האלו מתרכזות אצל חברות שונות המציעות ליווי החל מרגע החתימה על חוזה, בניית הנכס ועד לתחזוקה מלאה שלו. מחיר להשקעה ממוצע כיום בנכס מסחרי בחול נע כיום בין 190 אלף שקלים עד 600 אלף שקלים.

נדל"ן פרטי

ההשקעה המסורתית בדירה פרטית יכולה בהחלט להיות צעד מעולה עבורכם, ובדיוק כמו השקעה בנכס מסחרי ואולי אף יותר תוכלו להיתקל במגוון רחב של דירות שונות להשקעה. את הליך האיתור והקנייה תוכלו לעשות בצורה עצמאית, אך יחד עם זאת ליווי משפטי מקומי של אותה מדינה חשוב בדיוק כמו צפייה בנכס לפני הקנייה שלו. עם זאת תוכלו למצוא גם כן מגוון חברות ישראליות ובינלאומיות אשר יעזרו לכם לאתר את הנכס הבא שלכם, לעיתים גם לעזור בתחזוקה שלו ולעזור בכל ההליך המשפטי של הרכישה. עלויות הנכסים בחול נעים בצורה רחבה ומגוונת, כאשר תוכלו למצוא דירה בסך 600 אלף שקלים בוורשה או דירה בסך 300 אלף שקלים בפלורידה.