עולם הפיננסיים רק הולך וגדל בשנים האחרונות כאשר אנו רואים לא מעט הזדמנויות להשקעה ברחבי הארץ והעולם, והנתון הזה רק הולך וגדל כשאנו מחשבים את הזמינות של כולם כמעט לכל מקום. כך נוכל לראות ישראלים רבים המוצאים השקעות בתחום ההייטק, נדל"ן, אופציות רכישה למיניהן, קרנות השתלמות ועוד ועוד. אך על מנת שהמשקיע הישראלי הממוצע יוכל למצוא לעצמו השקעה נוחה ומשתלמת, במרבית הפעמים הוא יצטרך לא רק לעבור קורסים כאלו ואחרים אלא גם להכיר לא מעט פורטלים פיננסיים שיספקו את המידע הרלוונטי. החשיבות בהכרת פורטלים אלו היא כמעט הכרחית ובשביל שתוכלו לחסוך את הזמן בקריאה בפורטלים ולא בחיפוש, הנה הפורטלים המומלצים לשנת 2021

הישראלים

בישראל ישנם כמה פורטלים פיננסיים שפועלים כיום בעברית והראשון מביניהם הוא לא אחר מאשר "דה מארקר" אשר יש שיגידו שחלק לא קטן מהפעילות החברתית שנעשתה סביב יוקר המחייה היה עקב תחקירים וכתבות כאלו ואחרות שנעשו בפורטל הפיננסי. הפורטל שסוקר לא מעט תחומים שונים מציע מגוון פי'צרים למשקיעים ואת החדשות החמות של הכלכלה הישראלית. האתר השני הוא לא אחר מאשר אתר "כלכליסט" אשר נחשב לאחד הפורטלים הפיננסיים הוותיקים בישראל, בו תוכלו גם כן למצוא מגוון רחב של חדשות מכל העולם וכל התחומים, רובריקות המיועדות להשקעות נדל"ן ועוד מגוון רחב של אפשרויות אשר יעזרו לכם בתור משקיעים לקבל את המידע שאותו אתם צריכים.

בינלאומי

לא מעט אתרים בעולם עוסקים בסיקור הבורסות והכלים הפיננסים הרבים, אחד מהם הוא finviz שמרכז בתוכו מגוון רחב של מניות מכל העולם, יחד עם חדשות ממגוון תחומים וציטוטים רלוונטים. באתר תוכלו לבצע סריקה של מניות ולחפש אותן על פי קריטריונים שונים, החל מהבורסה בהן המנייה נסחרת ועד לסוג החברה שמחזיקה בה ועוד. האתר השני שנחשב למוביל בלא מעט אזורים בעולם הוא   investopedia המספק לא מעט הסברים בנוגע לתכנים פיננסיים ועושה זאת בצורה מעולה, החל מעומקם של התכנים והסברים המעמיקים ועד למידע המגוון והרחב שאותו הוא מספק. אפשר לומר שהפורטל הפיננסי הזה הוא בעיקר לאנשים שמאוד אוהבים לקרוא, שם תוכלו למצוא לא מעט מאמרים והסברים שונים לקריאה אשר יעזרו לכם להעשיר את הידע שלכם ולהעמיק במגוון תחומי השקעה שונים.