העיר תל אביב עוברת לא מעט עבודות תחזוקה, פינוי בינוי ועוד עבודות התחדשות שונות. תוכלו לזהות פרויקטים אלו החל משכונת כוכב הצפון בעיר ועד אל אזור יפו שנמצא בדרום. אך אחת השכונות שעוברות שינוי כמעט ללא הפסקה, היא שכונת פלורנטין. בשכונה זו תוכלו למצוא לא מעט דירות חדשות מקבלן, עם איבזור מעודכן, מעליות ברוב הבניינים ולא מעט עניין בשכונה החדשה. ובשביל שתוכלו לדעת איזה פרויקטים עומדים לרקום עור וגידים בשכונה הכי מעניינת בעיר, או אילו פרויקטים על סף סיום, תצטרכו להישאר למאמר הבא.

פרויקטים בהתהוות

הפרויקט הראשון שנמצא לא הרחק מהשכונה הינו פרויקט view המאפשר דירות למכירה בפלורנטין (פרויקטים של יוסי אברהמי) עם נוף עד לחופי הים התיכון, יפו ונמצא כמה צעדים מהשכונה עצמה. הפרויקט מציע דירות של 5 6 חדרים, יחד עם דירות גן ופנטהאוזים שופעים ומרווחים. הדירות מאובזרות בסטנדרטים גבוהים, החל משיש קיסר במטבח, דלתות ביטחון, בידוד תרמי וגם הכנה למערכת תקשורת בכל הבית. יחד עם 2 מעליות איכותיות ומהירות, לובי מפואר ומוגבה, חדר עגלות ועוד. יחד עם פרויקט זה תוכלו למצוא גם בקרבת שכונת פלורנטין את פרויקט Wissotsky 6 ושוכן על יד מגדלי אקירוב ושכונת בבלי, ונעשה בעיצוב חסר פשרות ובאלמנטים עיצובים מרהיבים. פרויקט זה יהיה אמון על 2 בניינים בני 15 קומות, כאשר רובן של הדירות יהיו דירות בין 3 ל4 חדרים ועוד כמות ייחודית של דירות אקסלוסיביות מאוד.

פרויקטים בדרך

ההתחדשות העירונית בכלל לא פוסחת על שכונת פלורנטין וכיום תוכלו למצוא עשרות של בניינים המיועדים לחיזוקים, שיפוצים וגם פינוי ובינוי. חלק לא קטן של אותם פרויקטים עדיין נמצאים בשלבי אישורים שונים כאשר אחד מהם נמצא ברחוב יסוד המעלה 55. פרויקט זה אמור לבנות בניין בל 17 קומות ולהרוס את הבניין הקודם, אך כרגע התכנית נמצאת בשלבי התכנון הראשונים שלה. יחד עם פרויקט זה תוכלו למצוא במרחק לא רחוק מאותו הרחוב את הפרויקט של ד.מ.מ השקעות ונכסים, אשר אמונים על בניית בניין בן 7 קומות ולמנות כ23 דירות חדשות