אחת המנות הטעימות והשכיחות במרבית המטבחים בישראל היא כמובן מנת גריל עוף, אשר מגיעה במגוון סגנונות ותיבולים שונים המתחדשים דרך קבע על ידי סוגי בישול שונים וטעמי עדות שהפכו לכל כך נפוצים בשנים האחרונות. ובדיוק כמו גיוון טעמי העוף שאפשר לטעום כיום, גם ניתן להנות מכמות מסעדות מרשימה המציעות לכל אחד ואחת מנת גריל עוף מעולה, חלק מהמסעדות נמצאות במרכז הארץ וחלק באזורי הצפון והדרום. מה שבטוח הוא שניתן להנות ממנת עוף בגריל בלא מעט אזורים בארץ, החל ממנות עוף מסורתיות ועד למנות עוף מחודשות, לכן יצאנו לחפש אחר מנות גריל עוף מעולות במסעדות השונות ברחבי הארץ. 

עוף גריל אבו אנואר

הרי ידוע כי מדינת ישראל היא מדינה קולינרית בעלת שם עולמי, ממנה לא רק יוצאים שפים אל רחבי העולם אלא גם מגיעים לא מעט טבחים בעלי שם ומותגי אוכל בינלאומיים. אבל אחת ההפתעות הקולינריות דווקא ממוקמת ברהט והיא אל אחרת מאשר מסעדת עוף מעולה המציעה שלושה סוגי עוף בגריל, הראשון הוא עוף גריל במילוי חיטה, עוף גריל במילוי כבדים ובצל ועוף בגריל במילוי עלי גפן. המנות גם מגיעות עם תוספות ביתיות כמו מקלובה, חמוצים ואת מנות העוף ניתן רק לקחת ולא לשבת במקום.

גריל עוף רמת גן

אחת המסעדות שהפכו למקום מוכר וותיק בלב ליבה של רמת גן היא כמובן מסעדת "גריל עוף" המביאה מנות מהמטבח של אמא כאשר רובן מתבססות על מנות עוף מעולות. במסעדה שממוקמת ברחוב הרצל 86 ניתן להזמין שיפודי פרגיות, קבב בית מעולה, גולש הונגרי ועוד מגוון מנות טעימות ומעולות. בימי שישי אפשר לקנות מנות אוכל מוכנות להבית הכוללות תוספות בשר, ירקות ועוף לבחירה.

קוקוריצה

עיר הנמל הצפונית של ישראל מחזיקה לא רק 2 קבוצות כדורגל ורכבת תחתית, אלא גם כמה מסעדות מעולות כמו "קוקוריצה". המסעדה איננה כוללת עדיין מקומות ישיבה אבל מבצעת משלוחים למרבית אזור חיפה והקריות, ניתן למצוא בה מגוון מנות עוף שונות מנות של עוף וחצי עוף ועד לסנדוויץ' פרגית מפנק או מנות כנפיים משוגעות שעוד לא טעמו במרכז.